reklama

Vyznanie

Mami,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

tieto riadky dávam na papier len preto, lebo si nie som istý, či niekedy budem mať dosť síl povedať Ti to… 

a keď aj áno, bojím sa, že Ty to nepochopíš…

často sa zamýšľam nad tým, kde sa stala chyba...

prečo vznikla medzi nami tá obrovská bariéra “ticha”...

viem...snažíš sa ma vychovať pre dospelosť a dať mi to najlepšie „zo seba“...

snažíš sa ma chrániť, pretože vo mne vidíš niečo výnimočné...

a ja...len odignorujem Tvoje slová nerozvážnym mlčaním...

možno ma tá naša hádka donútila viacej premýšľať o sebe...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

možno sa naozaj potrebujem odnaučiť chybám...

ale chcel som len jedno...objasniť Ti môj pohľad na vec...

obaja máme svoje citlivé miesta, sme zraniteľní a niekedy nevieme nájsť tú správnu cestu k sebe...

nie som už malý chlapec mami...

rozhovor bez slov, sprevádzaný len prázdnotou a buchnutím dvier...

slzy v očiach, všetko rýchlo prebehnuté, ukončené...

mám Ťa rád mami a nechcem, aby bolo „ príliš neskoro“…

 Tvoj syn

Zuzana Komáčková

Zuzana Komáčková

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som úplne normálna baba, ničím výnimočná...niekedy sa správam ako dieťa, niekedy ako ozajstná dospeláčka...chcem byť milovaná,obdivovaná,obávaná... skrátka chcem v ľuďoch prebudiť emócie, jednoducho túžim po kontakte za každú cenu... Zoznam autorových rubrík:  Súkromné

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu